Головна » 2020 » Лютий » 2 » НА КРУТИХ ПОВОРОТАХ
6:48 PM
НА КРУТИХ ПОВОРОТАХ

Рухатися прямо не важко, якщо при цьому ніщо не перешкоджає руху. Але рух на мототрасі - це і проходження поворотів.
Кожен мотогонщик знає, що саме в повороті можна максимально втратити або максимально виграти час. Уміння проходити повороти настільки важливо, що навіть найвідоміші гонщики приділяють цьому багато часу і постійно практикуються. Плавне, швидке і контрольований рух в повороті - це справжнє мистецтво, подужати яке дано не кожному. Мотогонщики використовують одні і ті ж техніки виконання повороту, кожен з них має власний стиль. Це як відбитки пальців - кожна людина має унікальний візерунок. Отже, як же навчитися швидкому, плавному і контрольованому повертанню? Як виробити власний стиль?

Щоб відповісти на ці запитання тренер Ткачук Василь Филимонович на заняттях мотогуртка Глибоцького БТДЮ велике значення надає навчанню техніці проходження поворотів.
Щоб стати майстром виконання поворотів, потрібно мати талант, знати всі техніки входу та виходу з повороту, а також довго практикуватися і відточувати майстерність. Для проходження повороту недостатньо просто нахилити мотоцикл і проїхати цю ділянку дороги. Василь Филимонович своїм вихованцям наголошує , що для виконання плавного входу в поворот необхідно уповільнити рух, але не за допомогою гальм, а трохи відпускаючи рукоятку газу гальмуючи при цьому двигуном. Заключний відрізок повороту найчастіше проходить з поступовим збільшенням швидкості руху. Найбільший акцент тренер при навчанні техніці проходження поворотів робить на нахилі мотоцикла і правильну посадку.Найбільш популярне положення мотоцикліста - це коли тіло нахилене під тим же кутом, що і машина. Цей метод є класичним і для типових умов підходить якнайкраще. Так проходять поворот більшість водіїв мотоциклів. Крім нахилу тіла необхідно виставити в сторону повороту ногу, знявши її з підніжки або зігнувши в колінному суглобі. Іноді ефективно можна трохи зміститися всередину повороту з сидіння мотоцикла.

Швидкість руху і радіус повороту впливають на швидкість нахилу тіла водія і машини - чим менше радіус і більше швидкість їзди, тим швидше необхідно нахилитися самому і нахилити мотоцикл. Якщо радіус повороту не великий, до 5 метрів, то швидкість його проходження обмежується швидкістю нахилу.

Отож, це тільки частина правил проходження поворотів, які розглядаються на теоретичних і практичних заняттях мотогуртка. Юним мотокросменам потрібно докласти ще багато праці, щоб з легкістю долати повороти. Адже, вміння якісно водити мотоцикл – це ціла наука. Пізнайте її.

Переглядів: 176 | Додав: наталя | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar